АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
за результатами розгляду звернень громадян
за 2020 рік
Діловодство, пов’язане із розглядом звернень громадян та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та організацію роботи із звернення громадян, є заступник керівника апарату суду. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.
На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області проаналізовано роботу суду по розгляду звернень громадян за 2020 рік.
За 2020 рік до Якимівського районного суду Запорізької області надійшло 19 звернень громадян з приводу надання копій судових рішень, перенесення розгляду справ, зменшення розміру аліментів, приналежності земельного паю та інше.
За класифікацією цих звернень вони відносяться до заяв.
По всім зверненням були надані обгрунтовані відповіді в установлені законодавством терміни. За результатами звернень в цілому прийняті рішення про відмову в задоволені, з підстав, що ці заяви не являються зверненнями в розумінні Закону України «Про звернення громадян».
Фактів порушень Закону України «Про звернення громадян» та інших законів при вирішенні порушених у зверненнях питань не виявлено.
Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді за зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації звернень громадян в Якимівському районному суді спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.
В суді постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи із звернення громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу суду.
Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із звернення громадян. Для зменшення подання скарг в суді проводяться оперативні наради, на яких розглядаються проблемні питання зазначені в скаргах. Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.
Заступник керівника апарату
Якимівського районного суду
Запорізької області С.Є. Федоренко
АНАЛІЗ
стану дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян»
Якимівським районним судом Запорізької області за 2019 рік.
Діловодство, пов’язане із розглядом звернень, та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та організацію роботи зі зверненнями громадян, є головний спеціаліст Цапович Катерина Миколаївна. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.
Якимівський районний суд Запорізької області у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян ”, Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».
Якимівським районним судом Запорізької області проаналізована робота щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до суду за 2019 рік. На протязі даного звітного періоду до Якимівського районного суду Запорізької області надійшло 9 звернень.
По вказаним зверненням були надані обґрунтовані відповіді в встановлені законодавством строки. Стиль викладення виконаний з дотриманням вимог повноти, стислості, ясності, шанобливого ставлення до громадян і відповідає існуючим в суспільності моральним засадам.
Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» на вирішення порушених у зверненні питань, не виявлено.
Крім того в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 годин до 11-00 годин ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушувалися питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах, справах про адміністративне правопорушення, передачі справ іншому судді. За 2019 рік до особистого прийому громадяни не зверталися.
Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді зі зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації роботи із зверненнями громадян в Якимівському районному суді Запорізької області спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.
В суді постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи судів із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання, або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу судів.
Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із зверненнями громадян. Для зменшення скарг на роботу суддів і апарату суду в судах постійно проводяться оперативні наради, де розглядаються проблемні питання щодо розгляду звернень громадян; Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
АНАЛІЗ
стану дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян»
Якимівським районним судом Запорізької області за 2018 рік.
Діловодство, пов’язане із розглядом звернень, та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та організацію роботи зі зверненнями громадян, є головний спеціаліст Цапович Катерина Миколаївна. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.
На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області проаналізовано роботу суду по розгляду звернень громадян за 2018 рік. Якимівський районний суд Запорізької області у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян ”, Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».
Якимівським районним судом Запорізької області проаналізована робота щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до суду за 2018 року. На протязі даного звітного періоду до Якимівського районного суду Запорізької області надійшло 9 звернення.
По вказаним зверненням були надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством строки. Стиль викладання виконаний з дотриманням вимог повноти, стислості, ясності, шанобливого ставлення до громадян і відповідає існуючим в суспільності моральним засадам.
Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» на вирішення порушених у зверненні питань, не виявлено.
Крім того, в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 годин до 11-00 годин ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушувалися питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах, справах про адміністративне правопорушення, передачі справ іншому судді.
Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді зі зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації роботи із зверненнями громадян в Якимівському районному суді Запорізької області спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.
В суді постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи судів із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання, або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу судів.
Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із зверненнями громадян. Для зменшення скарг на роботу суддів і апарату суду в судах постійно проводяться оперативні наради, де розглядаються проблемні питання щодо розгляду звернень громадян; Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.
Заступник керівника апарату
Якимівського районного суду
Запорізької області С.Є.Федоренко
Виконавець:
Цапович К.М.
АНАЛІЗ
стану дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян»
Якимівським районним судом Запорізької області за 2017 рік.
Діловодство, пов’язане із розглядом звернень, та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та організацію роботи зі зверненнями громадян, є головний спеціаліст Цапович Катерина Миколаївна. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.
На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області проаналізовано роботу суду по розгляду звернень громадян за 2017 рік. Якимівський районний суд Запорізької області у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян ”, Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».
Якимівським районним судом Запорізької області проаналізована робота щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до суду за 2017 рік. На протязі даного звітного періоду до Якимівського районного суду Запорізької області надійшло 9 звернень.
По вказаним зверненням були надані обґрунтовані відповіді в встановлені законодавством строки. Стиль викладення виконаний з дотриманням вимог повноти, стислості, ясності, шанобливого ставлення до громадян і відповідає існуючим в суспільності моральним засадам. Судді Якимівського районного суду Запорізької області намагаються якнайшвидше розглядати скарги, пов'язані з розглядом кримінальних та цивільних справ, в установлені законодавством строки. Дотримуються вимог матеріальних та процесуальних норм.
Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» на вирішення порушених у зверненні питань, не виявлено.
Крім того в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 годин до 11-00 годин ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушувалися питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах, справах про адміністративне правопорушення, передачі справ іншому судді.
Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді зі зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації роботи із зверненнями громадян в Якимівському районному суді Запорізької області спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.
В суді постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи судів із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання, або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу судів.
Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із зверненнями громадян. Для зменшення скарг на роботу суддів і апарату суду в судах постійно проводяться оперативні наради, де розглядаються проблемні питання щодо розгляду звернень громадян; Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
за результатами розгляду звернень громадян
за 2016 рік
Діловодство, пов’язане із розглядом звернень та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та організацію роботи із звернення громадян, є заступник керівника апарату суду. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.
На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області проаналізовано роботу суду по розгляду звернень громадян за 2016 рік. Якимівський районний суд у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2.10.1996 р. № 393/96-ВР “Про звернення громадян” (із змінами та доповненнями), Постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (із змінами та доповненнями).
За 2016 рік до Якимівського районного суду Запорізької області надійшло 9 звернень громадян з приводу судового розгляду справ, шахрайства, неправосудних рішень, люстрації суддів, щодо права власності, наявності чи відсутності заходів забезпеченя охорони суду, про причини звільнення судді, про всиновлення (удочиріння). З них 2 скарги повторні про незгоду з прийнятими рішеннями. Переважно звернення громадян надходять поштою через канцелярію суду.
За класифікацією цих звернень вони поділяються на такі групи: 2 заяви-звернення, 1 скарга-заперечення, 1 заява, 1 депутатське звернення, 1 скарга, 1 звернення і 1 прохання.
По всім зверненням були надані обгрунтовані відповіді в установлені законодавством терміни. За результатими звернень були прийняти такі рішення: 4 – про відмову в задоволені, 1 – про направлення звернення за належністю, 1 – про залишення звернення без розгляду, 3 – про роз’яснення.
Фактів порушень Закону України «Про звернення громадян» та інших законів при вирішенні порушених у зверненнях питань не виявлено.
Крім того, в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 до 11-00 години ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушуються питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах, справах про адміністративні правопорушення.
Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді за зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації звернень громадян в Якимівському районному суді спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.
В суді постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи із звернення громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу суду.
Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із звернення громадян. Для зменшення подання скарг в суді проводяться оперативні наради, на яких розглядаються проблемні питання зазначені в скаргах. Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.