flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Ленінський районний суд м. Запоріжжя

АНАЛІТИЧНА  ДОВІДКА

за результатами розгляду звернень громадян

за 2020 рік

 

  Діловодство, пов’язане із розглядом звернень громадян та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та  організацію роботи із звернення громадян, є заступник керівника апарату суду. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.

На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області  проаналізовано роботу суду  по розгляду звернень громадян за 2020 рік.

За 2020 рік до Якимівського районного суду Запорізької області надійшло 19 звернень громадян з приводу надання копій судових рішень, перенесення розгляду справ, зменшення розміру аліментів, приналежності земельного паю та інше. 

         За класифікацією цих звернень вони відносяться до заяв.

         По всім зверненням були надані обгрунтовані відповіді в установлені законодавством терміни. За результатами звернень в цілому прийняті рішення  про відмову в задоволені, з підстав, що ці заяви не являються зверненнями в розумінні Закону України «Про звернення громадян».   

  1. Заява громадянина Дирбаби І.О. від 06.02.2020 р. про надіслання копії матеріалів та рішення суду кримінального провадження за фактом скоєння ДТП. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 10.02.2020 р. № ЕП-22/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок ознайомлення зі справами. Рішення про розгляд звернення направлено на електронну адресу заявника, зазначену в електронному звернені.
  2. Від громадянина Кумока М.В. надійшло три звернення про перенесення розгляду справи від 20.02.2020 року, 18.03.2020 року та 07.04.2020 року. Рішеннями Якимівського районного суду Запорізької області від 24.02.2020 р. № ЕП-31/20-вих., від 19.03.2020 р. № ЕП-41/20-вих. та від 08.04.2020 р. № 3672/20-вих. надані обґрунтовані відповіді та роз’яснено порядок звернення до суду стосовно відкладення, перенесення розгляду справ. Два рішення про розгляд заяви направлено на електронну адресу заявника, зазначену у звернені, одне рішення направлено поштою з повідомленням про вручення.
  3. Заява громадянки Чупрун Т.А. від 11.03.2020 р. про причини відсутності на робочому місці судді Якимівського районного суду Запорізької області з 08-00 год. до 09-30 год. 11 березня 2020 року. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 19.03.2020 р. № 2858/20-вих. надана обґрунтована відповідь. Рішення про розгляд звернення направлено з повідомленням про вручення.

 

  1. Заява громадянина Курільчука І.Г. від 24.03.2020 р. про прийняття рішень про здійснення заходів щодо запобігання поширенню ГРХ COVID-19. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 26.03.2020 р. № ЕП-46/20-вих. надана обґрунтована відповідь. Рішення про розгляд звернення направлено на електронну адресу заявника, зазначену в електронному звернені.
  2. Від громадянки Сидорової Н.М. та депутата Нікіфоренко Г.О. 13.05.2020 року надійшли заяви стосовно вжиття заходів щодо знешкодження небезпечної тварини. Заявницям 14 травня 2020 року надані обґрунтовані відповіді та направлені їх заяви для вирішення питання за належністю до Якимівського відділення поліції Мелітопольського ВП ГУНП в Запорізькій області. Рішення про розгляд звернень направлено з повідомленням про вручення.
  3. Заява громадянина Карпенка С.М. від 21.05.2020 р. про надання на ознайомлення справи. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 22.05.2020 р. № ЕП-71/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок ознайомлення зі справами. Рішення про розгляд звернення направлено на електронну адресу заявника, зазначену в електронному звернені.
  4. Заява громадянки Дорофєєнкової О.Я. від 29.05.2020 р. про вжиття заходів щодо безпеки проживання в будинках. Заявниці 03 червня 2020 року надана обґрунтована відповідь про направлення її заяви для вирішення питання за належністю до Якимівського відділення поліції Мелітопольського ВП ГУНП в Запорізькій області. Рішення про розгляд звернення направлено з повідомленням про вручення.
  5. Заява ТОВ «Пірамода» від 01.06.2020 року про внесення до АСДС реєстраційних відомостей про набрання судовим рішенням законної сили. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 03.06.2020 р. № ЕП-82/20-вих. товариству надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок набрання законної сили рішеннями в період дії карантину. Рішення про розгляд звернення направлено на електронну адресу заявника, зазначену в електронному звернені.
  6. Заява громадянки Романовської Н.В. від 12.06.2020 року про належність земельного паю. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 15.06.2020 р. № 6200/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок отримання правової допомоги і звернення з відповідною позовною заявою до суду. Рішення про розгляд звернення направлено з повідомленням про вручення і отримано власноручно заявником.
  7. Заява громадянина Грибенюка А.В. від 22.06.2020 р. про надіслання копії рішення суду по справі. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 23.06.2020 р. № ЕП-96/20-вих., № 6643/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок звернення до суду для отримання процесуальних документів. Крім того, заявнику направлена копія рішення по справі про розірвання шлюбу. Рішення про розгляд звернення направлено на електронну та поштову адресу з повідомленням про вручення і отримано власноручно заявником.
  8. Заява громадянина Бічарьова С.В. від 26.08.2020 р. про перенесення розгляду справи за його місцем проживання або без його участі. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 26.08.2020 р. № ЕП-125/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок звернення до суду з будь-яких питань, пов’язаних з розглядом справ.
  9. Заява громадянки Теребило М.П. від 01.09.2020 р. щодо отримання рішення у справі про розірвання шлюбу в електронному вигляді. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 02.09.2020 р. № ЕП-131/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок звернення до суду для отримання процесуальних документів.
  10. Заява Колєнченко О.С. від 18.11.2020 року стосовно невиплати аліментів. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 20.11.2020 р. № ЕП-170/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено, що у зверненні має бути викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою воно повертається громадянину. Запропоновано звернутися до суб’єктів надання правової допомоги.
  11. Заява Іочкова І.В. від 22.11.2020 року стосовно зменшення розміру аліментів. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 30.11.2020 р. № 13549/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок звернення до суду по вирішенню зазначеного питання. Рішення про розгляд звернення направлено на поштову адресу з повідомленням про вручення і отримано власноручно заявником.
  12. Заява громадянина Полтавського С.О. від 11.12.2020 р. стосовно направлення копії вироку по кримінальній справі. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 14.12.2020 р. № 14076/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок звернення до суду для отримання процесуальних документів. Крім того, заявнику направлена копія вироку по кримінальній справі. Рішення про розгляд звернення направлено на поштову адресу з повідомленням про вручення і отримано власноручно заявником.
  13. Заява громадянина Якуніна О.С. від 24.12.2020 р. стосовно заяви про примирення по цивільній справі. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 28.12.2020 р. № ЕП-189/20-вих. надана обґрунтована відповідь та роз’яснено порядок вирішення зазначеного питання.

Фактів порушень Закону України «Про звернення громадян» та інших законів при вирішенні порушених у зверненнях питань не виявлено.

        Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді за зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації звернень громадян  в Якимівському районному суді спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.

В суді постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи із звернення громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження  скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу суду.

Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із звернення громадян. Для зменшення подання скарг в суді проводяться оперативні наради, на яких розглядаються проблемні питання зазначені в скаргах. Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.

 

 

 

Заступник керівника апарату

Якимівського районного суду

Запорізької області                                                                    С.Є. Федоренко   

  

 

 

АНАЛІЗ

стану дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян»

Якимівським районним судом Запорізької області за 2019 рік.

 

Діловодство, пов’язане із розглядом звернень, та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та  організацію роботи зі зверненнями громадян, є головний спеціаліст Цапович Катерина Миколаївна. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.

Якимівський районний суд Запорізької області у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян ”,  Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Якимівським районним судом Запорізької області проаналізована робота щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до суду за 2019 рік. На протязі да­ного звітного періоду до Якимівського районного суду Запорізької області надійш­ло 9 звернень.

  1. Справа ЗГ-1К/2019 надійшла 10.01.2019 року за електронною формою звернення Каждан С.В. стосовно розгляду справи без участі. 15.01.2019 р. № ЕП-14/19-вих (електронною поштою) надана обгрунтована відповідь.
  2. Справа ЗГ-2Д/2019 надійшла 05.02.2019 року за заявою Девятки О.Є. щодо прийняття рішення та організації його виконання Кирилівським відділом поліції. 12.02.2019 р. № 1224/19 надана обгрунтована відповідь. 18.02.2019 року відповідь отримано за довіреністю.
  3. Справа ЗГ-3С/2019 надійшла 11.02.2019 року за скаргою Савченко Д.А. щодо порушення розгляду судової справи. 19.02.2019 р. № 1484/19 надана обгрунтована відповідь. 13.03.2019 року відповідь отримано особисто.
  4. Справа ЗГ-4С/2019 надійшла 13.03.2019 року за повторною скаргою Савченко Д.В. щодо порушення розгляду судової справи. 15.03.2019 р. № 2303/19 надана обгрунтована відповідь. 20.03.2019 року відповідь отримано особисто.
  5. Справа ЗГ-5П/2019 надійшла 14.06.2019 року за скаргою Поплавської О.Г щодо скасування рішення Якимівського ВП та зобов’язання скасти протокол адміністративного правопорушення. 18.06.2019 р. № 5229/19 надана обгрунтована відповідь. 20.06.2019 року відповідь отримано особисто.
  6. Справа ЗГ-6С/2019 надійшла 24.06.2019 року за електронною формою звернення Собко Г.В. стосовно видачі копії судового рішення. 27.06.2019 р. № 5413/19-вих надана обгрунтована відповідь.
  7. Справа ЗГ-7Ш/2019 надійшла 15.07.2019 року за заявою Шамшина Б.Б. щодо розгляду заяви про відвід судді. 16.07.2019 р. № 5968/19-вих., № ЕП-135/19-вих. надана обгрунтована відповідь, яку отримано 30.07.2019 року.
  8. Справа ЗГ-8П/2019 надійшла 26.09.2019 року за заявою Пархоменко В.М. щодо внесення відомостей до ЄРДР та проведення досудового розслідування. 01.10.2019 р. № 8951/19-вих документи перенаправлені за відповідному органу.
  9. Справа ЗГ-9Д/2019 надійшла 25.10.2019 року за електронною формою звернення Диденко А.В. стосовно видачі копії судового рішення. 11.11.2019 р. № 10216//19-вих надана обгрунтована відповідь, яку отримано 16.11.2019 року.
  10. Справа ЗГ-10А/2019 надійшла 11.12.2019 року за зверненням Андросовича В.М. стосовно оприлюднення ухвали в реєстрі судових рішень. 18.12.2019 р. № ЕП-217/19-вих надана обгрунтована відповід.

 

По вказаним зверненням були надані обґрунтовані відповіді в встановлені законодавством строки. Стиль викладення виконаний з дотриманням вимог повноти, стислості, ясності, шанобливого ставлення до громадян і відповідає існу­ючим в суспільності моральним засадам.

Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» на вирішення порушених у зверненні питань, не виявлено.

          Крім того в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 годин до 11-00 годин  ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушувалися питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах,  справах про адміністративне правопорушення, передачі справ іншому судді. За 2019 рік до особистого прийому громадяни не зверталися.

Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді зі зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації роботи із  зверненнями громадян  в Якимівському районному суді Запорізької області спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.

В суді постійно  приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи судів із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження  скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання, або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу судів.

Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із зверненнями громадян. Для зменшення скарг на роботу суддів і апарату суду в судах постійно проводяться оперативні наради, де розглядаються проблемні питання щодо розгляду звернень громадян; Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

АНАЛІЗ

стану дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян»

Якимівським районним судом Запорізької області за 2018 рік.

 

Діловодство, пов’язане із розглядом звернень, та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та  організацію роботи зі зверненнями громадян, є головний спеціаліст Цапович Катерина Миколаївна. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.

На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області  проаналізовано роботу суду  по розгляду звернень громадян за 2018 рік. Якимівський районний суд Запорізької області у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян ”,  Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Якимівським районним судом Запорізької області проаналізована робота щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до суду за 2018 року. На протязі да­ного звітного періоду до Якимівського районного суду Запорізької області надійш­ло 9 звернення.

  1. Справа ЗГ-1Г/2018 надійшла 12.03.2018 року за депутатським зверненням депутата Запорізької обласної ради VІІ скликання Гришина Я.В. щодо посади судді-спікера. 12.03.2018 р. № ЕП-51/18-вих (електронною поштою), та за № 1863/18-вих. (поштою) надана обгрунтована відповідь обрання судді-спікера в суді.
  2. Справа ЗГ-2П/2018 надійшла 17.04.2018 року за скаргою Пантєлєєва О.О. щодо неявки на судове засідання. 23.04.2017 р. № 3198/18 надана обгрунтована відповідь щодо звернення за допомогою до безоплатної правової допомоги. 24.04.2018 року відповідь отримано особисто.
  3. Справа ЗГ-3Ю/2018 надійшла 25.07.2018 року за електронною формою звернення Юрик М.П. щодо компенсації за телефон. 27.07.2018 р. № ЕП-152/18-вих. електронною поштою надана обгрунтована відповідь щодо звернення за допомогою до безоплатної правової допомоги.
  4. Справа ЗГ-4С/2018 надійшла 17.08.2018 року за електронною формою звернення Сидорова В.Г. щодо документів по розгляду справи. 22.08.2018 р. № ЕП-166/18-вих. електронною поштою надана обгрунтована відповідь щодо звернення безпосередньо до судді.
  5. Справа ЗГ-5К/2018 надійшла 21.08.2018 року за електронною формою звернення Крициної Є.О. щодо видачі копії рішення. 27.08.2018 р. № ЕП-168/18-вих. електронною поштою надана обгрунтована відповідь.
  6. Справа ЗГ-6П/2018 надійшла 17.09.2018 року за електронною формою звернення Петренко С.В. щодо розгляду справи без участі. 19.09.2018 р. № ЕП-186/18-вих. електронною поштою надана обгрунтована відповідь щодо передачі заяви судді.
  7. Справа ЗГ-7С/2018 надійшла 09.10.2018 року за заявою Ситник С.Г. щодо законності постанови про відмову в порушені кримінального провадження. 11.10.2018 р. № 9616/18-вих. поштою надана обгрунтована відповідь щодо звернення за допомогою до безоплатної правової допомоги. 17.10.2018 року відповідь отримано особисто.
  8. Справа ЗГ-8С/2018 надійшла 09.10.2018 року за заявою Ситник С.Г. щодо законності постанови про закінчення виконавчого провадження від 21.05.2004 рокупо виконавчому листу № 2-455 від 05.04.2004 року. 11.10.2018 р. № 9616/18-вих. поштою надана обгрунтована відповідь щодо звернення за допомогою до безоплатної правової допомоги. 17.10.2018 року відповідь отримано особисто.
  9. Справа ЗГ-9П/2018 надійшла 26.10.2018 року за електронною формою звернення Петренко С.В. щодо слухання справи в режимі ВКЗ. 29.10.2018 р. № ЕП-220/18-вих. електронною поштою надана обгрунтована відповідь з направлення копії ухвали судді.

 

 

По вказаним зверненням були надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством строки. Стиль викладання виконаний з дотриманням вимог повноти, стислості, ясності, шанобливого ставлення до громадян і відповідає існу­ючим в суспільності моральним засадам.

Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» на вирішення порушених у зверненні питань, не виявлено.

          Крім того, в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 годин до 11-00 годин  ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушувалися питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах,  справах про адміністративне правопорушення, передачі справ іншому судді.

Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді зі зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації роботи із  зверненнями громадян  в Якимівському районному суді Запорізької області спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.

В суді постійно  приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи судів із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження  скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання, або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу судів.

Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із зверненнями громадян. Для зменшення скарг на роботу суддів і апарату суду в судах постійно проводяться оперативні наради, де розглядаються проблемні питання щодо розгляду звернень громадян; Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.

 

 

Заступник керівника апарату

Якимівського районного суду

Запорізької області                                                                            С.Є.Федоренко

 

Виконавець:

Цапович К.М.

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ

стану дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян»

Якимівським районним судом Запорізької області за 2017 рік.

 

Діловодство, пов’язане із розглядом звернень, та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та  організацію роботи зі зверненнями громадян, є головний спеціаліст Цапович Катерина Миколаївна. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.

На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області  проаналізовано роботу суду  по розгляду звернень громадян за 2017 рік. Якимівський районний суд Запорізької області у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян ”,  Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

Якимівським районним судом Запорізької області проаналізована робота щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до суду за 2017 рік. На протязі да­ного звітного періоду до Якимівського районного суду Запорізької області надійш­ло 9 звернень.

  1. Справа ЗГ-1Т/2017 надійшла 01.03.2017 року за заявою Трофименко О.В. щодо розгляду справи стосовно побиття сина. 02.03.2017 р. № 1628/17-вих надана обгрунтована відповідь щодо не втручання в процесуальний розгляд справи голови суду. 07.03.2017 року отримано власноручно заявником.
  2. Справа ЗГ-2Л/2017 надійшла 10.04.2017 року за заявою Липченко В.О. про надання роз’яснення стосовно заяви про скасування судового наказу. 13.04.2017 р. № 2-с/330/2/2017 та № 2-с/330/1/2017 надана обгрунтована відповідь відносно автоматичного розподілу заяв про скасування судового наказу громадянина Липченка В.О. і громадянки Липченко О.О. та в задоволені відмовлено. Рішення про розгляд заяви вручено в будівлі суду особисто Липченку В.О.
  3. Справа ЗГ-3Л/2017 надійшла 29.08.2017 року за скаргою Липченко В.А. та Андросовича В.М. щодо притягнення судді до відповідальності. 31.08.2017 року надана обґрунтована відповідь та в задоволені відмовлено. 02.09.2017 року отримано відповідь Андросовичем В.М., 08.09.2017 року отримана відповідь Липченко В.О.
  4. Справа ЗГ-4М/2017 надійшла 04.09.2017 року за зверненням Меліхової О.Ф. про взяття на контроль справи, яке знаходиться в провадженні судді Куценко О.О. 06.09.2017 року надана обґрунтована відповідь. 11.09.2017 року відповідь отримано особисто.
  5. Справа ЗГ-5Т/2017 надійшла 28.09.2017 року за скаргою ТОВ «Альянс-СВ» на організацію роботи суду. 05.10.2017 року була надана обґрунтована відповідь. 11.10.2017 року відповідь отримана.
  6. Справа ЗГ-6М/2017 надійшла 26.11.2017 року за заявою-скаргою-вимогою-недовірою Меліхової О.Ф. щодо розгляду справи. 01.11.2017 року була надана обґрунтована відповідь. 13.11.2017 року відповідь була отримана особисто.
  7. Справа ЗГ-7М/2017 надійшла 27.11.2017 року від Меліхової О.Ф. 01.11.2017 року документи повернуті, у зв’язку з тим, що звернення оформлене без дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та звернення направлене повторне. 13.11.2017 року відповідь була отримана особисто.
  8. Справа ЗГ-8К/2017 надійшла 07.11.2017 року за заявою-скаргою Коновець С.Ф. щодо розгляду справи. 09.11.2017 року надана обґрунтована відповідь, 18.11.2017 року відповідь була отримана особисто.
  9. Справа ЗГ-9М/2017 надійшла 28.11.2017 року від Меліхової О.Ф. 29.11.2017 року документи повернуті, у зв’язку з тим, що звернення оформлене без дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та звернення направлено повторно. Згідно довідки Укрпошти м.Мелітополь Запорізької області відправлення листа було повернуто, у зв’язку з закінчення терміну зберігання. 18.01.2018 року відповідь направлена повторно.

По вказаним зверненням були надані обґрунтовані відповіді в встановлені законодавством строки. Стиль викладення виконаний з дотриманням вимог повноти, стислості, ясності, шанобливого ставлення до громадян і відповідає існу­ючим в суспільності моральним засадам. Судді Якимівського районного суду Запорізької області намагаються якнайшвидше розглядати скарги, пов'язані з розглядом кримінальних та цивільних справ, в установлені законодавством строки. Дотримуються вимог матеріальних та проце­суальних норм.

Фактів порушень Законів України «Про звернення громадян» на вирішення порушених у зверненні питань, не виявлено.

          Крім того в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 годин до 11-00 годин  ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушувалися питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах,  справах про адміністративне правопорушення, передачі справ іншому судді.

Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді зі зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації роботи із  зверненнями громадян  в Якимівському районному суді Запорізької області спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.

В суді постійно  приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи судів із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження  скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання, або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу судів.

Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із зверненнями громадян. Для зменшення скарг на роботу суддів і апарату суду в судах постійно проводяться оперативні наради, де розглядаються проблемні питання щодо розгляду звернень громадян; Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.

 

 

 

 

 

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

 за результатами розгляду звернень громадян

  за 2016 рік

 

  Діловодство, пов’язане із розглядом звернень та контроль за їх виконанням у суді здійснюється окремо від інших видів діловодства. Відповідно до посадових обов’язків особою, яка здійснює контроль та організацію роботи із звернення громадян, є заступник керівника апарату суду. Усі звернення, що надходять до суду реєструються в журналі вхідної кореспонденції в день їх надходження та присвоюється відповідний реєстраційний номер та індекс.

На виконання плану роботу Якимівського районного суду Запорізької області проаналізовано роботу суду по розгляду звернень громадян за 2016 рік. Якимівський районний суд у своїй роботі дотримується вимог Закону України від 2.10.1996 р. № 393/96-ВР “Про звернення громадян” (із змінами та доповненнями), Постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (із змінами та доповненнями).

За 2016 рік до Якимівського районного суду Запорізької області надійшло 9 звернень громадян з приводу судового розгляду справ, шахрайства, неправосудних рішень, люстрації суддів, щодо права власності, наявності чи відсутності заходів забезпеченя охорони суду, про причини звільнення судді, про всиновлення (удочиріння). З них 2 скарги повторні про незгоду з прийнятими рішеннями. Переважно звернення громадян надходять поштою через канцелярію суду.

         За класифікацією цих звернень вони поділяються на такі групи: 2 заяви-звернення, 1 скарга-заперечення, 1 заява, 1 депутатське звернення, 1 скарга, 1 звернення і 1 прохання.

         По всім зверненням були надані обгрунтовані відповіді в установлені законодавством терміни. За результатими звернень були прийняти такі рішення: 4 – про відмову в задоволені, 1 – про направлення звернення за належністю, 1 – про залишення звернення без розгляду, 3 – про роз’яснення.

  1. Заява-звернення громадянина Тімченка Анатолія Ілліча від 05.04.2016 р. про сфабриковані ухвали суду і покриття «шахраїв». Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 08.04.2016 р. № 2581/16-вих в задоволені звернння відмовлено, повторно направлені заявнику копії ухвал стосовно судових засідань. Рішення про розгляд звернення направлено з повідомленням про вручення і отримано власноручно заявником.
  2. Скарга громадянина Некрасова Валерія Миколайовича від 15.04.2016 р. про винесення неправосудної ухвали по справі та люстрації суддів. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 18.04.2016 р. № 2875/16-вих в задоволені скарги відмовлено. Рішення про розгляд скарги направлено з повідомленням про вручення і отримано власноручно скаржником.
  3. Депутатське звернення від голови депутатської фракції політичної партії «Українське об’єднання патріотів – УКРОП» Гришина Ярослава Володимировича від 11.04.2016 р. № 11/04/16-001 щодо наявності чи відсутності заходів забезпечення охорони Якимівського районного суду. 18.04.2016 року голові ДФПП «УКРОП» надана відповідь про направлення звернення за належністю до територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області.
  4. Заява ТОВ «Таврія» від 15.04.2016 р. № 37 про розгляд Якимівським районним судом справ щодо визнання права власності за Новоданилівською міською громадою або передачу у комунальну власність земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які розташовані на землях колишнього КСП «Таврія». Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 22.04.2016 р. № 3058/16-вих в задоволені заяви відмовлено, у зв’язку з відсутністю детальної інформації про сторони по справі, номери справ або проваджень. Рішення про розгляд заяви направлено з повідомленням про вручення і отримано уповноваженою особою ТОВ «Таврія».
  5. Повторна заява-звернення громадянина Тімченка Анатолія Ілліча від 26.04.2016 р. про незгоду з прийнятим рішенням від 08.04.2016 р., сфабриковані ухвали суду і покриття «шахраїв». Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 29.04.2016 р. № 3367/16-вих в задоволені звернння відмовлено повторно. Рішення про розгляд звернення направлено з повідомленням про вручення і отримано власноручно заявником.
  6. Повторна скарга-заперечення громадянина Некрасова Валерія Миколайовича від 16.05.2016 р. про незгоду з прийнятим рішенням від 18.04.2016 р. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 30.05.2016 р. № 4115/16-вих скарга залишена без розгляду з підстав передбачених статтею 8 Закону України «Про звернення громадян». Рішення про залишення скарги без розгляду направлено з повідомленням про вручення і отримано власноручно скаржником.
  7. Звернення ВГОІ «Правозахисна спілка інвалідів» про безбар’єрний доступ до правосуддя особам з обмеженими можливостями. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 02.08.2016 р. № 5780/16-вих надана відповідь про відсутність передбачених вимог.
  8. Звернення Чернецького Євгена Івановича від 06.11.2016 р. про причини звільнення судді Бойчевої Н.В. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 16.11.2016 р. № 8535/16-вих були роз’яснені підстави та умови звільнення судді.
  9. Звернення (прохання) Дроцюка Федіра Федоровича від 13.12.2016 р. про надання роз’яснення по факту всиновлення (удочиріння) дочки. Рішенням Якимівського районного суду Запорізької області від 22.12.2016 р. № 9717/16-вих роз’яснена процедура вирішення цього питання.

Фактів порушень Закону України «Про звернення громадян» та інших законів при вирішенні порушених у зверненнях питань не виявлено.

        Крім того, в Якимівському районному суді Запорізької області кожну середу з 09-00 до 11-00 години ведеться особистий прийом голови суду Ковальчук О.А. На особистому прийомі громадянами порушуються питання щодо надання роз’яснень у цивільних, кримінальних, адміністративних справах, справах про адміністративні правопорушення.

Даний аналіз проведений з метою вивчення організації роботи в суді за зверненнями громадян, виявлення причин, що їх породжують та призводять до порушення конституційних прав і законних інтересів громадян, а також з метою удосконалення роботи суду. Робота по організації звернень громадян в Якимівському районному суді спрямована на поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до суду, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності суддів, працівників апарату за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян.

В суді постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи із звернення громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень. Аналізуючи причини надходження звернень та скарг від громадян необхідно зазначити, що основним наслідком їх надходжень є незнання або низький рівень знання громадянами діючого законодавства, що і породжує надходження скарг на роботу суду.

Якимівський районний суд Запорізької області постійно контролює стан організації роботи із звернення громадян. Для зменшення подання скарг в суді проводяться оперативні наради, на яких розглядаються проблемні питання зазначені в скаргах. Своєчасність розгляду звернень громадян особисто контролюється головою суду.